Bedrijfs Rapportages

Van jaarrekening tot management rapportages

De jaarrekening geeft een helder overzicht van uw financiële positie. Wij verzorgen eenmaal per jaar de jaarrekening van onze klanten en op verzoek tussentijdse rapportages of speciale overzichten.

Het belangrijkste doel van de jaarrekening is het bieden van een helder overzicht van je financiële positie. Dit document is de basis voor verschillende belastingaangiften, zoals de inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Allround Administraties streeft erna, bij het samenstellen van uw jaarrekening, om de belastingdruk zo laag mogelijk te houden.









Onze diensten

  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Opstellen van jaarrekeningen
  • Samenstellen publicatierapport Kamer van Koophandel
  • Opstellen van budgetten, begrotingen, en financiële analyses
  • Opstellen van periodieke managementrapportages

Deze website voldoet aan de AVG wet persoonsgegevens, u leest hier meer over in ons privacy & cookie beleid. U dient akoord te gaan met ons privacy & cookie beleid voor een optimaal functioneren van de website.